Αποστολές

Γενικά


Γίνονται αποδεκτές όλες οι παραγγελίες για όλη την Ελλάδα, την Κύπρο αλλά και για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.


Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά Δεύτερα ως Παρασκευή εκτός Σαββατοκύριακου και αργιών.


Για παραγγελίες που καταχωρούνται ως τις 12.00π.μ. οι αποστολές εκτελούνται την ίδια ημέρα.


Για παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 12.00π.μ. οι αποστολές εκτελούνται την επόμενη ημέρα.


Οι διαφορές προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.


Τιμές


Οι τιμές που αναγράφονται είναι οι τελικές.Το e-shop Madarakis.gr διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των πελατών. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, ο πελάτης, κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος που παρήγγειλε θα καταβάλλει το τίμημα, το οποίο αναγραφόταν κατά το χρόνο της παραγγελίας.


Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για παραγγελία χονδρικής παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 698 910 (αστική χρέωση) ή ηλεκτρονικά στο [email protected]


Ολοκλήρωση/Επιβεβαίωση παραγγελίας


Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο πελάτης θα λάβει από το e-shop Madarakis.gr μέσω e-mail την επιβεβαίωση και τον αριθμό της παραγγελίας.


Ακύρωση της παραγγελίας


Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας και πριν την ολοκλήρωσή της, ο πελάτης δύναται να πατήσει το αντίστοιχο πεδίο «Ακύρωση» και να προβεί κατ’ αυτόν τον τρόπο σε αυτόματη ακύρωση της παραγγελίας του.


Τροποποίηση της παραγγελίας


Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του, πριν την ολοκλήρωση αυτής, και να επιλέξει νέα προϊόντα.


Σε κάθε περίπτωση, αν υφίσταται σημαντικός λόγος ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ηλεκτρονικά στο [email protected] ή τηλεφωνικά από σταθερό ή/και κινητό στο 2310 698 910 (αστική χρέωση).


Η παραγγελία ενδέχεται να ακυρωθεί με την προϋπόθεση ότι δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της αποστολής.


Διαθεσιμότητα προϊόντων


Το σύστημα ενημερώνεται αυτόματα σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος. Εάν έχετε προχωρήσει σε παραγγελία και το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, το e-shop Madarakis.gr θα επικοινωνήσει άμεσα τηλεφωνικά ή/και ηλεκτρονικά με τον πελάτη προς ενημέρωσή του για πιθανή ημερομηνία παράδοσης ή και ακύρωση της παραγγελίας. Εάν ο πελάτης, όμως, δεν ικανοποιείται από τη νέα εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, μπορεί να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του χωρίς κανένα κόστος, ενώ η τυχόν λοιπή παραγγελία του μπορεί να εκτελείται κανονικά.


Παρακολούθηση/Εξέλιξη της παραγγελίας


Μέσω του συστήματος της ταχυμεταφορικής εταιρείας ΕΛΤΑ Courier και με τον κωδικό αποστολής (σας δίνεται ηλεκτρονικά) μπορείτε να δείτε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται η παραγγελία σας. Επίσης, το e-shop Madarakis.gr παρέχει τη δυνατότητα στον πελάτη να παρακολουθεί την πορεία της παραγγελίας του, μέσω ενημερωτικών email που λαμβάνει κάθε φορά που η παραγγελία του αλλάζει στάδιο.


Για τις παραγγελίες Εξωτερικού (Χώρες Εύρωπης), δεν υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας σας καθώς η αποστολή των προϊόντων γίνεται με την απλή υπηρεσία επιστολικού ταχυδρομείου των ΕΛΤΑ.


Παράδοση παραγγελίας


Σε περίπτωση που η αγορά έγινε με χρήση πιστωτικής κάρτας, για τη διασφάλιση του κατόχου αυτής, η παράδοση των προϊόντων γίνεται μόνο επιδεικνύοντας την πρωτότυπη ταυτότητα ή διαβατήριο και την πιστωτική κάρτα.


Γενικότερα, ισχύουν, οι όροι παράδοσης της ταχυμεταφορικής εταιρείας ΕΛΤΑ Courier για την Ελλάδα και την Κύπρο. Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.


Για το Εξωτερικό (Χώρες Εύρωπης), ισχύουν, οι όροι παράδοσης των ελληνικών ταχυδρομείων ΕΛΤΑ που μπορείτε να βρείτε εδώ.


Χρόνος και τρόπος παράδοσης


Η παράδοση των προϊόντων για όλη την Ελλάδα γίνεται μόνο με την ταχυμεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ Courier.


Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από διάφορους εξωτερικούς παράγοντες, γενικότερα, όμως η εταιρεία μας σε συνεργασία με την ΕΛΤΑ Courier έχει μεριμνήσει για την έγκαιρη και έγκυρη παράδοση των προϊόντων μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια. Ειδικότερα ισχύουν τα εξής:

  • Για την Αθήνα και το νόμο Αττικής η παράδοση γίνεται σε 1-2 μέρες.
  • Για χερσαίους και νησιώτικους προορισμούς η παράδοση γίνεται σε 1-3 μέρες.
  • Για κάθε περιοχή που θεωρείται δυσπρόσιτη (ή αφορά περιοχή εκτός δικτύου ΕΛΤΑ Courier) η παράδοση γίνεται σε 1-5 μέρες.
  • Για το Εξωτερικό (Χώρες Εύρωπης) η παράδοση των προϊόντων γίνεται με τις υπηρεσίες του ελληνικού ταχυδρομείου. Για να ενημερωθείτε για το χρόνο παράδοσης στην εκάστοτε χώρα παρακαλούμε συμβουλευτείτε τους όρους χρήσης των Ε.Λ.Τ.Α. εδώ.


Έξοδα αποστολής

  • Για όλη την Ελλάδα στα 5€ για αποστολές βάρους έως 3 κιλά.
  • Για αγορές άνω των 80€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
  • Τα ογκώδη δέματα αποστέλλονται αποκλειστικά με μεταφορική.
  • Τα ογκώδη δέματα αποστέλλονται αποκλειστικά με μεταφορική.


Τρόποι πληρωμής


Οι τρόποι πληρωμής που δεχόμαστε είναι οι εξής:


1. Πληρωμή με την παράδοση της παραγγελίας (Αντικαταβολή) (2€)


Ο πελάτης πληρώνει την ταχυμεταφορική εταιρεία, η οποία ενεργεί κατ’ εντολή του e-shop Madarakis.gr, με την παράδοση του προϊόντος στον τόπο που έχει υποδείξει ο πελάτης ή την παραλαβή του προϊόντος από το χώρο της ταχυμεταφορικής εταιρείας. Το κόστος αντικαταβολής για όλη την Ελλάδα και μόνο για την Ελλάδα είναι 2€.


2. Πληρωμή μέσω PayPal


Για τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής, ο πελάτης θα χρειαστεί να μεταφερθεί στη σελίδα της PayPal. Εκεί θα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που θα βρει στο συγκεκριμένο ιστότοπο και έπειτα να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο ηλεκτρονικό κατάστημα Madarakis.gr.


3. Πληρωμή με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας


Το ηλεκτρονικό κατάστημα Madarakis.gr δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και American Express. Για τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικής κάρτας, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που θα βρει στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα. Στη φόρμα παραγγελίας που θα βρει, θα πρέπει να συμπληρώσει τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής του κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής του κάρτας.


Κατά τον ίδιο τρόπο και με τις ίδιες οδηγίες γίνεται και η πληρωμή με χρεωστική κάρτα.


Καθυστέρηση της παραγγελίας


Σε κάποιες περιπτώσεις δύναται να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας καθώς υπάρχουν διάφοροι εξωτερικοί παράγοντες όπως ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες που καθιστούν αδύνατη την πρόσβαση στο χώρο αποστολής των προϊόντων. Σε περιπτώσεις όπως λανθασμένα στοιχεία επικοινωνίας ή και αδυναμία επικοινωνίας με τον αγοραστή ακόμη και πρόβλημα σχετικά με το προϊόν ή την πληρωμή του, η παραγγελία μπορεί να τεθεί υπό καθυστέρηση ολίγων ήμερων.


Συγκεκριμένα:

  1. Αν το προϊόν έχει ήδη εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο, το e-shop Madarakis.gr επικοινωνεί με τον πελάτη προκειμένου να τον ενημερώσει και να του παράσχει κάποια εναλλακτική λύση.
  2. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας, εφόσον είναι εφικτό, το e-shop Madarakis.gr θα επικοινωνεί το ταχύτερο δυνατό με τον πελάτη, προκειμένου ο τελευταίος να δηλώσει αν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας υπό αυτές τις συνθήκες.
  3. Όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία του πελάτη (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, σε σχέση με την πληρωμή του κλπ) αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και ηλεκτρονική επικοινωνία με τον πελάτη επειδή π.χ τα στοιχεία που καταχώρησε ο πελάτης δεν είναι σωστά ενημερωμένα, η παραγγελία πιθανόν να καθυστερήσει ή/και να ακυρωθεί.
  4. Τέλος, σε περιπτώσεις μεγάλου φόρτου εργασίας, π.χ. Γιορτές Χριστουγέννων, Πρωτοχρονιά και Πάσχα, καθώς και εποχές εκπτώσεων, δύναται να υπάρξει μικρή καθυστέρηση εκτέλεσης των παραγγελιών. Θα ακολουθεί πάντα σχετική ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας προς τον πελάτη.


Πολιτική Επιστροφών


Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του e-shop Madarakis.gr:


Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση του e-shop Madarakis.gr, στις ακόλουθες περιπτώσεις:


  1. Εάν με υπαιτιότητα του e-shop Madarakis.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξαρχής είτε να ζητήσει την επιστροφή του. Για την επιστροφή των προϊόντων ο επισκέπτης/χρήστης θα πρέπει να έχει συμπληρώσει την online φόρμα επιστροφής προϊόντων, την οποία θα βρείτε εδώ. Η επιστροφή θα είναι έγκυρη εφόσον η φόρμα θα έχει γίνει αποδεκτή και έχει επικυρωθεί από την ομάδα του e-shop Madarakis.gr. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
  2. Εάν με υπαιτιότητα του e-shop Madarakis.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία, ελαττωματικά κλπ). Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, το e-shop Madarakis.gr δε θα δεχτεί την όποια επιστροφή και συνεπώς δε θα προβεί σε αντικατάσταση. Για την επιστροφή των προϊόντων ο επισκέπτης/χρήστης θα πρέπει να έχει συμπληρώσει την online φόρμα επιστροφής προϊόντων, την οποία θα βρείτε εδώ. Η επιστροφή θα είναι έγκυρη εφόσον η φόρμα θα έχει γίνει αποδεκτή και έχει επικυρωθεί από την ομάδα του e-shop Madarakis.gr. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι στην αρχική παραληφθείσα κατάσταση. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε. Επιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης, δεν επιστρέψει το προϊόν εκείνη τη χρονική στιγμή, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά.


Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δε δύναται να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής


Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη, χωρίς αντικατάσταση προϊόντος.


Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το εκάστοτε κόστος επιστροφής των προϊόντων σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο εξόδων αποστολής της της Ε.Λ.Τ.Α. Courier . Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εάν έχει συμπληρωθεί η online φόρμα επιστροφής προϊόντων την οποία θα βρείτε εδώ ή αν έχει σταλεί e-mail στο [email protected] ή αν έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα από σταθερό ή/και κινητό στο 2310 698 910 εντός της ως άνω προθεσμίας. Τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχει γίνει χρήση τους ή να έχουν αχρηστευθεί οι ετικέτες τους. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που το e-shop Madarakis.gr θα παραλάβει τα επιστραφέντα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο e-shop Madarakis.gr έγκαιρα και εγγράφως.


Γενικά


Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, υλικό ενημέρωσης ή προώθησης, κουπόνια κλπ).